Reis + Eerste indruk, Sheffield! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Rik Kremers - WaarBenJij.nu Reis + Eerste indruk, Sheffield! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Rik Kremers - WaarBenJij.nu

Reis + Eerste indruk, Sheffield!

Door: Rik Kremers

Blijf op de hoogte en volg Rik

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De reis naar Sheffield verliep goed. Ik ben samen met Thijmen Geerards en Tom Duijf van AMS naar MAN gevlogen. We kwamen aan op de 11e van November. Die dag verliep moeizaam, we hebben veel moeten reizen en ook vooral lopen. Naar 4 uur gereist te hebben kwamen we aan in het hotel. We hebben ons eigen opgefrist een biertje gedronken en lekker geslapen. Om 11uur moesten we uitchecken en zijn we direct naar Sheffield gegaan. We hebben daar wat rond gekeken, om 4uur kwam 'Sara' de vrouw van ons gastgezin ons ophalen.

We maakten kennis met elkaar en in de auto vertelde we wat over onszelf. Ze dacht meteen met ons mee over alles wat we moesten weten. We zijn de route naar Sheffield College gereden. Ze heeft ons toen haarfijn uitgelegt hoe we daar met de bus en tram moesten komen. Toen we de route hadden gereden gaf ze ons ook nog een zelf geschreven kladblok met de belanrijkste dingen van de route.

De eerste avond in het gastgezin was heel fijn, Sara liet ons gelijk op ons gemak voelen. Ze liet de kamer zien die trouwens helemaal prima is. Het bed ligt ook heel erg lekker! Tijdens het eten hebben we nog wat verder kennis gemaakt en gepraat over wat we de komende weken gaan doen.