Einde week 1. - Reisverslag uit Sheffield Center, Verenigde Staten van Rik Kremers - WaarBenJij.nu Einde week 1. - Reisverslag uit Sheffield Center, Verenigde Staten van Rik Kremers - WaarBenJij.nu

Einde week 1.

Door: Rik Kremers

Blijf op de hoogte en volg Rik

23 November 2017 | Verenigde Staten, Sheffield Center

Op woensdag hadden we voetbaltoernooi, voetbal is de sport die ik beoefen dus dat zat wel goed. We speelde in een poule systeem met landen. Wij waren Frankrijk. Iedereen speelde 2 keer, 7 minuten tegen elkaar. Uiteindelijk stonden we in de finale, we verloren op strafschoppen.

Vrijdag was een hele leuke dag, we gingen 2 uur boxen en dan waren we toen kregen we weekend. We moesten naar de INGLE gym, waar veel kampioenen zijn opgestaan. De man die ons hielp heette Junior, ook een wereldkampioen. We hebben de rest van de dag in het winkelcentrum gezeten en gezellig gekaart. In de avond gingen we met bijna de hele klas uit. We waren in de zelfde pub, met een lekker biertje en iedereen ging mee dansen.

Zaterdag was een rustig dagje, lekker uitgeslapen. Ik en Thijmen moesten 2 uur verzamelen om de kaarten in ontvangst te nemen. Wij gingen naar de wedstrijd Sheffield Wednsday - Bristol City. Er hing een hele mooie sfeer, alleen de wedstrijd viel enorm tegen. (0-0)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rik

Mijn naam is Rik Kremers. Ik ben 18 jaar oud en ik woon in Langenboom. Dat is een klein dorpje in Noord-Brabant. Mijn hobby is voetbal en af toe darten.

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 3543

Voorgaande reizen:

11 November 2017 - 26 November 2017

Reis naar Sheffield met school

Landen bezocht: