Reis naar Sheffield met school - Reisverslagen van Rik Kremers - WaarBenJij.nu Reis naar Sheffield met school - Reisverslagen van Rik Kremers - WaarBenJij.nu
Reis naar Sheffield met school

We gaan van 11 tot 26 november naar Sheffield. We verblijven bij een gast gezin. We gaan daar naar school naar Sheffield College en Chesterfield College. Het is voor een keuze vak genaamd Internationaal II. Ik ga ook met de mensen die daar voor hebben gekozen naar voetbalwedstrijden van, Sheffield United en Sheffield Wednesday

Recente Reisverslagen:

23 November 2017

Einde week 1.

16 November 2017

Johnny Nelson

15 November 2017

Reis + Eerste indruk, Sheffield!
Rik

Mijn naam is Rik Kremers. Ik ben 18 jaar oud en ik woon in Langenboom. Dat is een klein dorpje in Noord-Brabant. Mijn hobby is voetbal en af toe darten.

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3546

Voorgaande reizen:

11 November 2017 - 26 November 2017

Reis naar Sheffield met school

Landen bezocht: